بند کشی آجرنما سوله هزینه بند کشی سوله قیمت بند 09142281796

انجام بندکشی دیوار و بند کشی آجرنما سوله یا نما ۲ نوع است. یکی با پودر بند کشی شرکتی مخصوص و دیگری با پودری که خودمان می‌سازیم. در این مقاله راجع به هر کدام  توضیح دادیم.

در شهرهای؛ قزوین، زنجان، تبریز، ساوه، کرج، تهران و بسیاری از شهرهای نزدیک در دسترسی بند کشی آجرنما سوله هستند.

بند کش سوله 09033261627 محمد حیدری 09142281796 و استاد کار اجرای صفر تا صد تمامی کارهای بنایی از قبیل اجرچینی و…

بند کشی آجرنما سوله
بند کشی آجرنما سوله در قزوین کرج و شهرک صنعتی‌های کشور

دراین مقاله سعی کردیم برای پیمانکارن وسازنده‌ها بندکشی بدون پورد و بندکشی با پودر را بصورت کامل توضیح دهیم. که آگاهی بیشتری درمورد نماسازی ساختمان به‌دست آورند.

پس بی‌علت نیست که برای نمای سوله‌ها بدون استفاده از پودرهای از پیش آماده شدهء کارگاهی، استفاده نکردیم که برای سازنده‌گان، با کمترین هزینه و بهترین کیفیت کار را ارائه دهیم.

بندکشی آجر قیمت پودر در، بند کشی آجرنما سوله قیمت بالایی دارد

برای بند کشی نما سوله در قزوین کرج می‌توانید، عکس‌های دیوارها وهچنین متراژ کل و جزء کار را به روبیکا محمدحیدری  ارسال کنید و یا پیام دهید. از پیمانکاران عزیز تقاضا دارم که این مقاله را بخوانید تا راحت‌تر بتوانید تصمیم به استخدام و یا کل کار را بصورت کُنترات در اختیار بندکش و ما قرار دهید.

درضمن اگر شما مهندسان سازه و پیمانکاران محترم، بخواهید تا استاد کار، با پودر یا بدون پودر، بند کشی آجرنما سوله را به‌درستی انجام خواهد داد. در این نوشته  توضیحات کامل داده ایم که ملات را بدون استفاده از پودرهای مربوطه می‌توانیم خودمان بسازیم.

نقش بند کش نمای سوله، بدون قیمت پودر بندکشی چقدر است؟ توزیع انبساط و انقباض سطحی در بند کشی آجرنما سوله، موضعی به طور یکنواخت، در سطح انجام شده آجر باید باشد. علاوه بر آن بند کشی باید مانع ورود آب و نفوذ رطوبت به قشرهای داخلی دیوارها و سایر قطعات ساختمان شود. از این رو ملات بندکشی باید ریزدانه و پرمایه باشد تا مانع ایجاد خاصیت جاذبه مویی شود. بند کشی به عنوان کار نهایی باید جذابیت منظر را کامل به اتمام برساند.

پودر در، بند کشی آجرنما سوله قیمت بالایی دارد. پودر بندکشی آجر که در بندها وجود دارد، عرض بند آجرها را می‌توان بر اساس طرح انتخابی ۸ تا ۲۰ میلی‌متر در نظر گرفت. که باید قبلا محل اجرای آن با برس تمیز شود. و پیش از شروع کار مرطوب و آب‌پاشی شود. حداقل عیار سیمان بندکشی سوله شامل ۴۰۰ کیلوگرم سیمان در هر متر مکعب، است. قطر سنگ‌دانه نباید از ۱ میلیمتر بیشتر باشد.

در ساختمان‌ها، بند عاملی هست که برای جلوگیری از خالی شدن ملات آجرها، زیبایی ساختمان و تا حدی محکم شدن آجرها به کار می‌رود. در ضمن ته مانده درز ملات ها که در اثر به کار بردن شمشه ملات خالی مانده، پر می‌شود. و یک استحکام ثانوی به آجرها می‌دهد. بند کشی آجرنما سوله، علاوه بر ترمیم دیوارهای آسیب‌دیده می‌تواند، تا حد زیادی مقاومت دیوار را بالا ببرد و جلوه‌ی تازه‌ای به دیوار ساختمان ببخشد و حالا ببینیم قیمت پودر چقدر است؟

قیمت پودر بندکشی چقدر است؟ جهت بندکشی آجر از پودر مخصوص اگر استفاده شود، قیمت آن برای سازنده خیلی بالاتر تمام می‌شود. بخاطر اینکه برای سازنده هزینه، کم شود. ما به همراه اکیپ و تیم مجرب، پودر را با ماسه بادی و سیمان می‌سازیم. علت بالا بودن قیمت پودر بند کشی آجر، بخاطر جابجایی مواد اولیه مستحکم و قابل سوراخکاری بدون تخریب شدن دور اطرافِ آن است که توسط کارگاه‌های جدا گانه تامین می‌شود.

قیمت پودر درکارگاه: یعنی در واقع کارگاهها ماسه بادی، سیمان، الیاف”به مقدار خیلی کم” را باهم ترکیب می‌کنند. و این کار برایشان هم سودآور شده است و هم نیروی انسانی با هزینه‌های بالایی را برای این کار استخدام کردند. که البته درجاهای دیگری هم مثل سردخانه‌های بزرگ، در یخچال‌های جدیدی که بجای آهن بکار رفته در آن، از بتن‌های لایه خیلی نازک، ولی خیلی مستحکم، ساخته شده‌اند.

این کارگاه‌ها بنام‌های؛ ترکیب بتن، درهم بتن و غیره، نام دارند. با مواد افزودنی بتنی که فوق‌العاده برای کف سوله‌ها یا دیوارهایی که”کاملا بتنی” است، موادی را با ترکیب کردن الیاف و چسب‌های بتن گوناگون با قیمت بالایی بالا تولید می‌کنند. این موادها را با بتن نرم ترکیب می‌کنند و جدیداً در ساختن دیزاین جدید، بیشتر در آشپزخانه‌ها برای جای نصب هود بکار می‌رود.

چرا قیمت پودر در بند کشی انقدر بالاست؟ بخاطر اینکه پودر ساخته‌شده در کارهای با حساسیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. و تولید آن خیلی هزینه و زمان نیاز دارد. در بند کشی سوله پودر بندکشی توسط خودمان از ماسه بادی ساده و سیمان ساده تهیه می‌شود. که هزینه‌ای بجز پول سیمان و پول ماسه بادی، برای صاحب کار ندارد.

وسایل مورد نیاز دیگر برای بند کشی نما

بند کشی آجرنما سوله

در بند کشی آجرنما  اگر فاصله بین آجرهای قدیمی‌‌تان ترک خرده‌‌اند یا روبه زوال هستند، این نکات را از مهندسان ساختمانی بپذیرید، آب‌وهوا نقش بسیار مؤثری در فرسوده کردن بیشتر نمای دیوارها دارند، پس انتخاب دیوار آجری برای فضاهای مرطوب اصلا مناسب نیست.

علت فرسودگی بندهای آجرهای نسوز گذشت زمان، بارش‌ باران و گرد و غبار باشد، شما می‌توانید آنها را ترمیم کرده و ظاهری تمیز و آراسته را جایگزین ظاهری فرسوده و از بین رفته کنید. برای اینکه دقیق بدانید هزینه‌های لازم چقدر است، می‌توانید به خدمات فنی ماهان رجوع کنید.

در خدمات فنی ماهان خدماتی از قبیل تعمیرات لوازم خانگی، بردهای الکترونیکی، تاسیساتی و خدمات گوناگون دیگری هم ارائه می‌شود. که پشتیبانی را سایت فنی‌ها به عهده دارد و ثبت هرگونه تبلیغات و آگهی پذیرفته می‌شود. در پایان مقاله به موارد اشاره خواهیم کرد.

پشتیبانی در بند نما سوله با آجرنما نسوز: صحبت با پشتیبانی در سایت فنی‌ها در صورتی انجام می‌پذیرد. که صفر تا صد کار را متخصص‌های این سایت انجام داده باشند. چون در قوانین و مقررات این وب‌سایت کاملا توضیح داده شده است. در آخر با توجه به تخصصی بودن مورد بند کشی، توضیحاتی راجع به موارد زیر هم خواهیم پرداخت.

هزینه دیوار چینی از قزوین تا کرج سوراخکاری تخریب و قیمت آجر ده سوراخ. قیمت پودر بندکشی جایگزین به ماسه بادی. کارگاه‌های تولید پودر در ایران.

حدود قیمت هزینه بند کشی سوله در سال 1402 از ۳۰ هزار تومان هر مترمربع الی ۳۵ هزار تومان است. در سال 1403 از ۴۵ هزار تومان الی ۶۰ هزار تومان اجرا می‌شود.

اجرت بندکشی آجرنما را از اجرا کننده بند کش سوله

حدود قیمت هزینه بند کشی سوله با رعایت استاندارد پودر دستی در سال 1403 از 45 هزار تومان هر مترمربع الی 60 هزار تومان است.

 با تماس و گفتن متراژ کار و فرستادن عکس‌های مربوطه از استاد بندکش، هزینه بند کشی سوله را بپرسید.

هزینه بند کشی سوله درقزوین و کرج فردیس
دیوارهای آجری نیاز به بندکشی دارند

قیمت و دستمزد بند کشی سوله در تمام کشور. نکته؛ هزینه بند کشی سوله در شهرهای مختلف باهم متفاوت هستند. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن 09142281796 آقای حیدری تماس یا روبیکا واتساپ عکس بگیرید بفرستید.

هزینه بند کشی سوله در خدمات فنی ماهان: دستمزد منصفانه اعلام و بعد اجرا می‌شود. شعبه اصلی در فردیس کرج و شعبه دوم سوم واقع در قزوین تبریز. در ادامه مقاله برای اطلاعات بیشتر بخوانید. به بندها در بند کشی آجرنما شکل دهید شکل بندکشی درزها باید به گونه‌ای باشد که به راحتی آب‌های سطحی را دفع کند.

رطوبت را خارج سازد و عمل زه‌کشی طبیعی را انجام دهد. ضخامت بندها نیز باید از یک سانتیمتر بیشتر باشد. شیب منحنی بند های گود یا برجسته، باید چنان باشد که آب به مدت طولانی در آن باقی نماند. در مورد بندهای برجسته باید مراقبت به عمل آید تا در قسمت فوقانی آن شیار طولی برای نفوذ آب ایجاد نشود.

زیرا توقف آب در این شیارها به علت خاصیت جاذبه مویی موجب نفوذ رطوبت خواهد شد. بهترین شکل بند کشی نوع توپر با انحنای داخلی اندک است. اگر صاحب کار به ریزه کاری‌های بالا، خیلی حساس باشد، هزینه بند کشی سوله کمی بالاتر از ۳۰ هزار تومان می‌رسد.

نظافت بعداز بند کشی سوله: قبل از اینکه ملات کاملاً سفت شود، باید به وسیله برس نرم، کهنه خیس و قاشقک‌های  مخصوص ملات‌های  زاید برداشته و نماسازی پاکیزه شود. ضخامت بندها نیز باید یکسان باقی بماند. با توجه به شرایط اقلیمی آبپاشی بند ها باید ۳ تا ۴ بار در روز به مدت ۱۰ تا ۱۴ روز صورت پذیرد. از ابزارهای گران قیمت استفاده کنیم و دائم آب پاشی کنیم هزینه بند کشی سوله برای مصرف آب سر به فلک می‌کشد.

نکاتی در مورد نحوه بند کشی سوله

قبل از نصب آجرها محل اتصال آجر بر روی دیوار باید مرطوب شود. حداقل و حداکثر ملات خور پشت آجر باید بین ۲ تا ۴ سانتیمتر باشد. برترین دما جهت نصب بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد است و هرگز در زمان یخبندان نباید عملیات نماکاری انجام شود. ماسه و آبی که مورد استفاده در ملات‌ها هست، باید عاری از هر گونه مواد آلی باشد.

مناسب‌ترین زمان جهت بندکشی حداقل چند هفته بعد از نصب آجرها است. قبل از بندکشی محدوده مورد نظر باید مرطوب شود. به منظور همگن شدن ملات مناسب برای بند کشی حداقل چند دقیقه باید آن را ورز دهید. هنگام بندکشی باید ملات را روی قلم بندکشی قرار داد و سپس آن را بین شیار دو آجر فرو برد.

هرگز نباید از دستمال مرطوب به منظور تمیز نمودن اضافات ملات بین شیارها استفاده نمود. بعداز ۲ ساعت و نیم ملات استفاده شود. چنانچه از رزین به منظور ضد آب نمودن آجر استفاده شود باید سازه مورد نظر کاملا خشک باشد.

بند توگود و بند V شکل: بندهای مذبور عموما کوچک هستند و توسط ابزار بند کشی فلزی ایجاد می‌شوند. این نوع بند ها در برابر نفوذ باران بسیار مقاومند و برای مناطقی که باران یا باد شدید دارند، توصیه می‌شوند.

بند شیب دار: در هنگام چیدن آجر، توسط ماله یا کمچه ایجاد می‌شود و اجرای آن نیازمند دقت بیشتری است. از بهترین نوع درز های بند کشی شده با کمچه به شمار می‌رود. چرا که در زمان اجرا متراکم می شود و آب به راحتی از آن خارج می‌شود.

بند صاف: ساده‌ترین نوع بند از نظر اجراست. برای اجرای بند صاف کافی است. بنای آجر چین لبه کمچه را صاف و قایم در راستای بند حرکت دهد. بند صاف فاقد تراکم لازم است و ترک‌های ریز مویی هنگام بریدن ملات و جدا کردن آن از آجر ایجاد می‌شوند. این بند در برابر نفوذ آب نیز عایق مناسبی نیست. هزینه بند کشی سوله در این نوع بند کمی ارزان است.

هزینه بند کشی سوله
هزینه بند کشی سوله در شهرک صنعتی شمال و مرکز کشور

بند توشیب: این نوع بند در دیوارهای معمولی کاربرد دارد. معمولا ایجاد و بند کشی آن برای بنایی که درطرف داخلی دیوار کار می‌کند راحت‌تر است. بند توشیب کم و بیش متراکم می‌شود ولی بند به گونه‌ای است که آب از لبه بالایی آجر خارج نمی‌شود و از این رو این نوع بند در برابر آب عایق نیست.

بند گونیا: این نوع بند حین اجرای دیوار و در زمانی که ملات هنوز تازه و نرم است با استفاده از ابزاری با لبه مربعی شکل اجرا می‌شود. علی رغم تراکم نسبی بند، آب بندی کامل آن میسر نیست و برای مناطقی که در آنها باران و باد شدید است و احتمال یخ زدگی وجود دارد توصیه نمی‌شود. این بند بر روی دیوار سایه ایجاد می‌کند و تا حدی نمای کلی دیوار را تیره تر جلوه می‌دهد.

ملات‌های رنگی را می‌توان با موفقیت برای جلوه بیشتر دیوارها به کار برد. در این روش تمامی دیوار با بند گونیا به عمق ۲.۵ سانتی متر اجرا می‌شود و سپس درز ها به دقت با ملات رنگی پر می‌شوند.

شوره آجر در بند کشی آجر: در اغلب موارد و در بیشتر مواقع پس از اجرای آجر نما روی آجر شوره می‌زند که به خاطر املاح موجود در ملات دوغاب و بخشی هم برای آجر می‌باشد که پس از مدتی از بین می‌رود. ولی می‌توان پس از خشک شدن نما آن را با گونی چتایی پاک کرد و حتی می‌شود که بر روی کل آجر پلاک رزین زد.

سرعت بند کشی در هزینه بند کشی سوله: سرعت بند کشی به قسمتی از سطح نما که قرار است بند کشی شود، بستگی دارد. به خصوص در هوای گرم و زیر تابش مستقیم آفتاب مرطوب نگه داشتن بندها الزامی است. سرعت کار در هزینه بند کشی سوله تاثیر دارد. چون استادکار باید باشد تا کار را صحیح  به اتمام برساند.

کلام آخر: در خدمات فنی ماهان این وب‌سایت، به غیر از خدمات بنایی، خدماتی همچون؛

نصب ایزوگام شهریار لکه گیری

تعمیر گاوصندوق کرج شهریار فردیس اندیشه بازگشایی کاوه سال2024

لوله کشی آب فردیس کرج اندیشه ملارد شهریار

تعمیر لباسشویی در فردیس

تعمیر یخچال در فردیس

تعمیر آبگرمکن فردیس

و خدماتی متفرقه لوازم برقی در منزل هم انجام می‌شود.

2 پاسخ به “بند کشی آجرنما سوله هزینه بند کشی سوله قیمت بند 09142281796”

  1. اکبر

    استاد خسته نباشی

  2. امین

    اجرای کامل بدون عیب و نقص واقعا عالی و با حوصله کار کردید . ممنونم

فهرست
باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟