پشتیبانی مسدودی تپسی | استخدام بازاریاب تپسی در کرج

در مقاله پشتیبانی مسدودی تپسی و استخدام بازاریاب تپسی در کرج، با دلایل مسدودی سفیران و مواردی که جزو خط‌قرمزهای شرکت تپسی و اسنپ بوده و منجر به مسدود شدن حساب کاربری رانندگان و حتی لغو همکاری با آنها خواهد شد آشنا شوید.

اولویت فقط برای راننده‌های سواری موتور است که با سایت فنی‌ها بصورت غیرحضوری ثبت‌نام کردند. در این صورت رفع مسدودی اسنپ و پشتیبانی مسدودی در تپسی انجام می‌شود. همچنین، جهت استخدام بازاریاب ساعتی، پورسانتی، برای رانندگانی که مسدود شده‌اند، در پیام‌رسان ایتا فنی‌ها جوابگو هستیم.

پشتیبانی مسدودی تپسی راننده: همه ما در طول روز از خدمات تاکسی استفاده می‌کنیم،‌ سفرهایی که به کار یا مدرسه و حتی برای دیدار با دوستان و خانواده و دیگر مناسبت‌ها صورت می‌پذیرد. یکی از برنامه‌های پرطرفداری که در ایران به عنوان بزرگترین نرم افزار در زمینه تاکسی‌های آنلاین شناخته می‌شود، برنامه تپسی است.

این برنامه امکان سفارش تاکسی را از طریق تلفن همراه فراهم می‌کند و خدماتی را به ما ارائه می‌دهد که در قبال آن معمولاً هزینه ایجاد می‌شود. اما همه چیز همیشه به خوبی پیش نمی‌رود و ممکن است با مشکلاتی در این برنامه مواجه شویم. این مشکلات ممکن است موجب عدم رضایت ما از خدمات ارائه شده شود و بنابراین می‌تواند تجربه سفر ما را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین می‌توانید، توسط روش‌های پایین با پشتیبانی مسدودی تپسی راننده ارتباط برقرار کنید.

پشتیبانی مسدودی تپسی رانندگان

راه ارتباط با پشتیبانی مسدودی تپسی راننده؛ اما یکی از مشکلاتی که ممکن است در تپسی تجربه کنید، مسدود شدن حساب راننده است. این مشکل می‌تواند به صورت ناخواسته برای رانندگانی که در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند، پیش بیاید.

حساب راننده به دلایل مختلفی مانند تخلفات متعدد یا اطلاعات غیرقابل اعتماد بودن می‌تواند مسدود شود. بنابراین برای این رانندگان دسترسی به سفارش‌های تپسی میسر نیست و مشتریان نمی‌توانند از خدمات آنها استفاده کنند.

بازاریاب تپسی کرج
ارتباط با پشتیبانی مسدودی تپسی راننده بازاریاب تپسی کرج

استخدام بازاریاب اسنپ تپسی در کرج

همکاران راننده که به هر دلیلی اعم از نصرفیدن یا عدم توانایی پشت فرمان نشستن و یا غیره را دارند. در کل، مشکل کارکردن با ماشین را دارند. با ما تماس بگیرید. در تپسی به عنوان بازاریاب با حقوق کامل، بیمه‌تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، عیدی، سنوات، حق اولاد، بن خواربار، پاداش و… بدون سقف درآمد، استخدام شوند.

و جهت استخدام بازاریاب اسنپ کرج با درآمدهای فوق‌العاده بالاتر از شرکت‌های دیگر با طرح‌های ماتریسی به درآمد بالای ۳۰ میلیون تومان در ماه هم خواهید رسید. که پاداش اولیه ماه اول ۹ میلیون تومان به غیر از پورسانت ماهانه خواهید داشت.

راننده‌هایی که در استان البرز و شهریار اندیشه با خودرو سواری در حال کارکرد با تپسی و اسنپ بودند و حالا به هر دلیلی به عنوان راننده مسدود دائمی شدند. می‌توانند، با ما فنی‌ها در روبیکا تماس بگیرند و استخدام دائم با بیمه تامین اجتماعی در شرکت تپسی شوند.

پشتیبانی مسدودی تپسی
بازاریابی برنامه تپسی راننده

چرا رانندگان مسدود می شوند؟

برای پشتیبانی مسدودی تپسی و مشاوره با کارشناس نام خانوادگی و تاریخ مسدودی  راننده را به روبیکا پیامک کنید. یا با پیام‌رسان‌های کارشناسان ارتباط بگیرید. پشتیبانی مسدودی تپسی فقط اولویت اصلی برای افرادیست که توسط این سایت ثبت‌نام غیرحضوری کردند. برای کار کردن راننده بصورت همزمان در تپسی و اسنپ مانعی وجود ندارد.

از جمله مهم‌ترین مسایلی که سفیران تپسی باید از آن اطلاع داشته باشند، دلایل مسدودی سفیران و دستورالعمل مربوط به آن است. این قوانین شامل مواردی هستند که جزو خط‌قرمزهای شرکت تپسی بوده و منجر به مسدودی و حتی لغو همکاری با سفیران خواهد شد. اگر در تپسی و اسنپ هر دو را باهم مسدود هستید می‌توانید به توسط ما فنی‌ها در بازاریابی اسنپ راننده استخدام شوید. همچنین می‌توانید، راهکار رفع مسدودی اسنپ را مطالعه کنید.

بازاریاب اسنپ کرج
بازاریابی راننده اسنپ در کرج

مواردی که منجر به مسدودی حساب کاربری سفیران می‌شود

در پشتیبانی مسدودی تپسی به طور کلی دلایل مسدودی سفیران و مواردی که ممکن است براساس آن حساب کاربری سفیران مسدود شود را براساس نوع و شدت تخلف، می‌توان به ۶ دسته زیر طبقه‌بندی کرد:

۱- نقض قانون، نا‌امنی جسمی یا روحی مسافر.

۲- دخالت در حریم خصوصی مسافر.

۳- عدم رعایت استانداردهای ایمنی خودرو.

۴- مغایرت اطلاعات خودرو و نقص مدارک.

۵- خسارت مالی و پرداخت.

۶- کیفیت سرویس‌دهی به مسافران.

برخی از رانندگان البته اغلب به دلایل قانونی و صحیح مسدود می‌شوند اما برخی از آنها هم ممکن است اشتباهاً مورد تحقیر یا سوء استفاده قرار گیرند. از جمله مشکلاتی که بعضی از رانندگان اعلام کرده‌اند، بسته شدن حساب به خاطر نشان دادن مسیرهای غیرمجاز یا فرار از مسیر توسط کاربران است. اما خیلی از این ادعاها را نگاهی به آمارهای منتشر شده در خصوص تعجب و تعجب رانندگان از چنین اتهاماتی بررسی می‌کنند. به علاوه، برنامه تپسی قوانین سختی را برای رانندگان خود اعمال می‌کند و همین امر می‌تواند موجب شود که از بعضی رانندگان به خوبی حمایت نشود.

دانلود فایل PDF قوانین تپسی راننده

مسدود شدن حساب تپسی راننده یک مشکل قابل حل است، اما ممکن است کمی زمان‌بر باشد. در این مواقع، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید این مشکل را حل کنید. اما قبل از هر چیز، ارتباط با پشتیبانی تپسی راننده است. شما می‌توانید با تماس تلفنی یا از طریق ایمیل با این تیم ارتباط برقرار کنید، مشکل خود را توضیح دهید و راه‌های احتمالی برای حل آن را بپرسید. تیم پشتیبانی تپسی راننده بهترین مکانیزم‌ها را برای بهبود برنامه خود دارد و می‌تواند به شما در مدیریت و روشن‌کردن این مسیر کمک کند.

“مسدودیت تنها در صورت احراز صحت موضوع انجام می‌شود“

پشتیبانی مسدودی تپسی

جزئیات تخلفات شامل موارد زیر 

نا‌امنی جسمی یا روحی مسافر، اقدام به قتل، تجاوز، تعرض، آدم‌ربایی، زورگیری و کودک‌آزاری، همراه داشتن اشیا و مواد غیر‌قانونی در خودرو مانند: سلاح گرم (اسلحه)، سلاح سرد (مانند چاقو)، افشانه‌های اشک آور و خواب آور، شوکر الکتریکی و مشروبات الکلی، مواد مخدر و روان‌گردان در‌حین سفر، به‌همراه داشتن شخص دیگر در خودرو، سوار‌کردن شخص جدید در مسیر، دزدی از مسافر.

راننده مشکوک به اعتیاد و حالت غیرعادی سفیر، درگیری فیزیکی با مسافر، خودرو فاقد پلاک، فحاشی به پشتیبانی، تهدید مسافر، توهین به مسافر، پیاده کردن مسافر در میان راه، تجاوز به حریم خصوصی مسافر، درخواست دوستی، مراجعه به مبدا و یا مقصد مسافر بعد از سفر، تماس با مسافر بعد از سفر و ارسال پیام با مضامین نامناسب برای مسافر (توهین، تهدید و…) پرسیدن سوالات شخصی از مسافر، نگاه آزار‌دهنده در آینه.

عدم رعایت قوانین منجر به مسدودی تپسی راننده

(در صورت تکرار دومین مرتبه‌ی موارد ۴ و ۵ حساب کاربری سفیر مسدود و با آموزش مجدد و بررسی وضعیت بازگشایی خواهد شد) عدم رعایت استانداردهای ایمنی خودرو، یکی دیگر از دلایل مسدودی سفیران، رانندگی خطرناک و تجاوز از سرعت مجاز، حرکت مارپیچ و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، خواب آلودگی، عدم مهارت رانندگی (در این مورد در صورت تکرار گزارش از مسافرین به تعداد ۷ مرتبه حساب کاربری سفیر مسدود و با آموزش مجدد و بررسی وضعیت بازگشایی خواهد شد.)

همچنین در ارتباط با پشتیبانی مسدودی تپسی راننده؛ مشکل ایمنی، فنی خودرو، شیشه شکسته، صندلی شکسته، نداشتن کمربند ایمنی، برف پاک کن، مشکل ترمزها، چراغ‌ها، راهنما و آینه (در این مورد در صورت تکرار اعلام مشکل از مسافرین به تعداد حداقل ۵ مرتبه و عدم اصلاح موارد گزارش شده حساب کاربری سفیر مسدود و تنها با اخذ معاینه فنی بازگشایی خواهد شد).

تصادف حین سفر، (در صورتی که تصادف منجر به صدمه دیدن مسافر شده و سفیر بر‌طبق کروکی پلیس مقصر باشد و یا از صحنه حادثه گریخته باشد، یکی از دلایل مسدودی سفیران خواهد بود و جهت بازگشایی حساب کاربری، سفیر موظف است در صورت شکایت قضایی مسافر، خسارت مالی را پرداخت نماید تا با اخذ تعهد حساب کاربری ایشان مجدد بازگشایی شود.)

مغایرت اطلاعات خودرو و نقص مدارک، مثل اطلاعات خودرو با اپلیکیشن (در صورتی‌که این موضوع ۳ مرتبه تکرار شده باشد، حساب کاربری سفیر مربوطه مسدود و پس از آموزش می‌تواند مجددا فعالیت داشته باشد) نقص مدارک سفیر (در این مورد حساب سفیر تا تکمیل و تصحیح مدارک مسدود خواهد شد) خسارت مالی و پرداخت، دریافت هزینه اضافه از مسافر یکی از دلایل مسدودی سفیران است، هدیه زوری و یا تخفیف سفر، درخواست از مسافر جهت اضافه کردن  توقف غیر واقعی، اتمام سفر بدون سوار کردن مسافر، گرفتن همزمان نقدی و اعتباری هزینه سفر.

بازاریاب تپسی کرج
بازاریاب تپسی کرج ارتباط با پشتیبانی مسدودی تپسی راننده

پشتیبانی مسدودی تپسی با ۱۶۳۰ راحت انجام می‌شود. و برای استخدام بازاریاب اسنپ کرج، همچنین بازاریاب تپسی کرج در روبیکا پیام دهید. وقتی در بازاریابی استخدام شدید، می‌توانید، ثبت نام راننده تپسی اسنپ را انجام دهید.

رفع مسدودی اسنپ رانندگان در چه مواقعی امکان دارد؟

جهت رفع مسدودی مطالب زیر را با دقت بخوانید بعد پیام دهید.  باتشکراز همراهی شما. مسدودی موقت باشد، رفع مسدودی انجام می‌شود. برای نمره منفی مسدود شده باشد.‌جهت تکمیل مدارک شخصی راننده. اعتبار ریالی در اکانت راننده کم شود. مسدودی ساعتی باشد. راننده بدهکار کمسیون به اسنپ باشد. کاربر راننده برای اولین باشد که بلاک شده باشد. پلاک خودرو بلاک دائم نشده باشد.

برای رفع مسدودی اسنپ که شامل گزینه‌های بالا هستید، کد ملی راننده را به روبیکا ارسال کنید. کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین بستر‌های متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.

در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی می‌پردازیم. که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. به‌طور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام می‌شود:

  • پشتیبانی داخل اپلیکیشن
  • پشتیبانی تلفنی (مرکز پشتیبانی)
  • خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)

برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید. فعالیت در هر شغلی مستلزم رعایت قوانین مخصوص به خود است. قوانینی که رعایت آنها باعث افزایش کیفیت خدمت‌رسانی خواهد شد. کاربران راننده حرفه‌ای اسنپ هم از این قاعده مستثنی نیستند.

سخن پایانی رفع مسدودی

اما گاهی ممکن است کاربر راننده، ناخواسته قانونی را نادیده بگیرد. در این موقعیت‌ها برای هماهنگی بیشتر کاربران راننده با قوانین و مقررات ناوگان، ممکن است حساب کاربری به صورت موقت مسدود شود. به همین دلیل تنها چیزی که به فکر راننده می‌رسد، ارتباط با پشتیبانی مسدودی تپسی راننده هست. فقط در این سایت فنی‌ها بازاریابی اینترنتی پس از رفع دلایل مسدودی، مجددا امکان فعالیت مهیا شود.

در نهایت، برای جلوگیری از مسدود شدن ممکن است نیاز باشد روی راهروهای خود کار کنید و از قوانین تپسی پیروی کنید. این شامل رانندگی مطمئن و خلاقانه، احترام به مشتریان، ارائه خدمات با کیفیت و همچنین عدم ارسال مسیرهای نامناسب یا غیرمجاز به سیستم تپسی است.

نهایتاً باید تاکید کنیم که پشتیبانی تپسی یک ابزار قدرتمند برای حل مشکلات رانندگان است. با ارتباط با تیم پشتیبانی، می‌توانید سریعاً اطلاعات خود را برسانید و درخواست‌های خود را بکنید. نگرانی درباره مسدود شدن حساب تپسی راننده نیست و هر موقع به مشکل برخوردید، این تیم می‌تواند به شما کمک کند.

5/5 – (6 امتیاز)

نظرات

20 پاسخ به “پشتیبانی مسدودی تپسی | استخدام بازاریاب تپسی در کرج”

  1. علیرضا

    آقای حیدری ترا به خدا من را الکی مسدود دایم در تپسی کردن درست است من صبح روز مسدود شدن به مسافر به دلیل عدم مقاومت علیه عصبانی خود زنگ زدم گفتم من چکار ت کردم گفت تو دزد هستی فقط به خاطر این که شب من پول کرایه را گرفتم 3ثانیه بعد گفتم که آقا اشتباه است کم دادید اون جا مقصد من کمک خانوم نکردم که بار را پیاده کند بار را سالم نه در بار که غذای گربه بود باز کردم نه آسیبی رساندم به موقع هم تحویل داده نمی دانم چرا پشتیبانی من را مسدود دایم کرد ترا به خدا رسیدگی کنید لطفاً

  2. داریوش گلشنی

    سلام چند وقته مسدود دایم شد به علت لغو سفر که توسط مسافر شده نه من
    ازتون خواهش میکنم پیگیری کنید و عادلانه قضاوت کنید و بی جهت مسدود نکنید
    سپاسگزارم

  3. حیدری

    سلام دوست عزیز ما هم همینطور داریم تلاش می‌کنیم تا رانندگان بتوانند مجدد فعال شوند. لطفا صبور باشد.

  4. محسن ترکمن

    اصلا برای رفع مسدودیت. همکاری نمیشود و رفع مسدودیت برای من گنگ میباشد

  5. شیرین بخش مهری

    برای عکس کابری یک هفته حساب کاربری مسدود کردن تازه ۶روز داخل گپ فرستادم حتی نگاهی نکرده اند

  6. اوا

    مسدود ميشه چطور ميشه؟ برنامه بابا نمياد؟ چه پيامي ميده؟

  7. حبیب

    باسلام بنده راننده تپسی بودم حسابم به طورداعم بسته شده ومحبت کنیدبازش کنیدوکاردیگه ای ندارم ودرامددیگه ای ندارم .یه مسافرزنگ زده پشتیبانی تپسی که وسیلم جامونده هرچی گفتم به پشتیبانی تپسی خداوکیلی وسیله ای جانمونده قبول نکردن .محبت مکنیددوباره بازش کنید.باتشکر.

  8. حیدری

    در باشگاه رانندگان اسنپ بفرستید.

  9. رضا

    سلام خسته نباشی حساب من ب علت تایید نشدن سوپیشینه مسدود شده الان عدم سوپیشینه گرفتم باید چکار کنم .
    0937*****44

  10. حسین

    سلام بنده راننده تپسی هستم بدلیل مشکلات شخصی چند وقت نتونستم کار کنم الان دوباره میخوام فعالیتم را آغاز کنم حساب کاربریم مسدود شده بی خود و بی جهت میشه صلوات فرستاد ولی بی خود و بی جهت نمیشه مسدود شد..لطفا پی گیری کنید .۰۹۳۸۰۳۵۳۸۲۴

  11. حسین کولیوند

    سلام خسته نباشید من شماره تلفن همراه م را تعغیر دادم کل حسابم پاک شد الان میخوام وارد بشم میگه کد ملی تکراری است

  12. مصطی ابراهیمی

    سلام و خسته نباشید خدمت ادمین های تپسی
    بنده حسابم مسدودیت دائم پیدا کرده و دلیلش هم لغو بیش از حد بوده که دلیلش هم دیر امدن های مسافرین و پاسخگو نبودن بوده و هم نقض فنی و خرابی دینام خودرو لغو کردم چون احتمال میدادم خودرو توی مسیر بمونه و مسافر ازار ببیند
    به ناحق حساب من کامل بسته شده لطف کنید بازش کنید تشکر
    ۰۹۳۰۷۷۶۳۰۶۵
    ۰۹۱۲۰۹۴۴۷۴۵

  13. علی فیوج

    با سلام خدمت مسئول محترم تپسی
    علی فیوج هستم کاربر راننده تپسی حساب تپسی اینجانب مسدود دائم شده خواستار بخشش و تعهد دارم نان آور خوانواده هستم مستاجرم خواهش می‌کنم همین یک بار رو گذشت کنید خدا خیرتون بده
    دلیله مسدود شدن حساب سفرهای لغو شده غیر واقعی
    کمک کنید دوباره برگردم سر کارم دیگه تکرار نمیشه تورو خدا این بار رو گذشت کنید خیلی ممنونم از عوامل خوب تپسی.
    شماره موبایل: 09375917173

  14. علی جوانی

    سلام من سفیرتپسی م هرکاری کردم برنامه بالانمیاد

  15. RAFI

    سلام اگر اندروید هستید برنامه را در بازار یا مایکت آپدیت و بروز رسانی کنید

  16. باقری

    سلام کارشناس تپسی با غرور کاذب الکی من رو مسدوددکرده در صورتی که کاری نکردم

  17. محمودرضا

    باسلام جناب احمدی عزیز بنده مشغول ب کار بودم ک پیام مسدود اومد عدم احراز هویت و گرفتن عدم سوپیشینه که از دادگاه قضایی برگه با مهر دارم ک فاقد سوپیشینه هستم لطفن راهنمایی کنید برای بازگشایی حساب تپسی ممنونم

  18. جواد ایرانشاهی

    سلام بنده راننده می باشم حسابم مسدود شده لطفا رفع مسدودیت کنید
    ۰۹۱۹۲۶۹۳۶۱۴
    ۰۹۳۵۹۲۹۷۸۹۰
    جواد ایرانشاهی

  19. جمشید رضائی

    سلام
    کاربری اینجانب جمشید رضائی از تاریخ ۱۰ اسفند ماه مسدود گردیده با اینکه امتیاز م ۹/۵ و اتومبیل م در حد صفر است و نمیدانم چرا و هر دلیلی بوده عمدی نبوده و حاضرم هر تعهدی که بخواهید بدهم ۶۰ سال دارم با دو دانشجو در منزل واقعا به کار نیازمندم جناب احمدی خواهشا مرا مشغول کار کنید
    ممنون و تشکر از زحمات تان 09121013685

  20. امین

    باسلامجهت رفع مسدودی و یا ثبتنام پشتیبانی آنی و ۲۴ ساعته تاکسی اینترنتی : احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 13 =

قدمت 1402-1392©️ تجربه, تخصص, تضمین توسط حیدری

فهرست