سهمیه بنزین اسنپ تپسی

سهمیه بنزین اسنپ تپسی

وقتی که شما یکی از کاربران اپلیکیشن اسنپ هستید، احتمالاً سوالات زیادی در ذهن شما وجود دارد. یکی از این سوالات، زمانی است که سهمیه بنزین اسنپ تپسی به حساب شما واریز می‌شود. در این مقاله، به بررسی این سوال پرداخته و به شما توضیح خواهیم داد که چگونه وقتی که درخواست خود را به عنوان یک راننده ثبت کرده‌اید، سهمیه بنزین خود را دریافت کنید.

علت تاخیر واریز سهمیه بنزین اسنپ تپسی چیست؟ سهمیه بنزین اسنپ چه زمانی واریز می‌شود؟

در مورد سهمیه بنزین اسنپ تپسی به راننده‌هایی که از طریق بازاریابی ما ثبت نام غیرحضوری تپسی اسنپ، ثبت نام کردن، خدمات ارائه می‌دهیم. واقعاً، سهمیه بنزین اسنپ چه زمانی واریز می‌شود؟

همچنین در پیام‌رسان ایتا فنی‌ها eitaa کد ملی راننده سواری را به لاتین (انگلیسی) بفرستید. جوابگوی دیگر راننده‌ها هم هستیم. لطفا پیام فرستادید، صبور باشید تا پاسخ دهیم. “از تماس تلفنی خودداری کنید.” در ضمن پیام‌رسان روبیکا هم می‌توانید پیام ارسال کنید.

سهمیه بنزین اسنپ تپسی

برای این که خیلی واضح و شفاف بدانید علت دیرکرد واریز سهمیه بنزین اسنپ تپسی چیست؟ مشاوره بصورت رایگان  با چت بله یا در روبیکا از نحوه واریز بنزین اطلاع پیدا کنید.

دانلود فایل PDF قوانین تپسی راننده

برای خودرو سواری اسنپ و تپسی سهمیه بنزین وجود دارد، برای موتور سیکلت سهمیه بنزین نمی‌دهند. برای سهمیه بنزین اسنپ تپسی، لازم به ذکر است؛ هر فرد که یک اکانت با یک سواری در یکی از شرکت‌ها دارد، مجموع پیمایش آن باید هرماه حداقل ۲۰۰کیلومتر در هر اکانت باشد.

اعتراض و گلایه رانندگان برای سهمیه بنزین

گلایه‌های رانندگان اسنپ و تپسی از تاخیر در واریز سهمیه سوخت همچنان ادامه دارد. در این میان، نه وزارت کشور و نه شرکت‌ها خود را در تاخیر سهمیه بنزین اسنپ تپسی مقصر می‌دانند.

اگر شما یک راننده اسنپ هستید، باید بدانید که سهمیه بنزین اسنپ هر هفته یک بار به حساب شما واریز می‌شود. هر هفته و در تاریخ مشخصی، سیستم اسنپ سهمیه بنزین را بر اساس عملکرد شما به حسابتان واریز می‌کند. این عملکرد ممکن است به ازای هر سفری که انجام می‌دهید و یا تعداد سفرهایی که در یک بازه زمانی خاص انجام می‌دهید، محاسبه شود. بنابراین، هرچه تعداد سفرهایی که در یک هفته انجام می‌دهید بیشتر باشد، سهمیه بنزین شما نیز بیشتر خواهد بود.

بنابراین، اگر می‌خواهید بیشترین سهمیه بنزین را دریافت کنید، باید تلاش کنید هر چه بیشتر سفر انجام دهید. این می‌تواند با اهتمام به سفرهای خود و رضایت مشتریان، بهبود یافته و بنابراین سهمیه بنزین شما افزایش یابد.

معمولاً واریز سهمیه بنزین اسنپ در دو روز، چهارشنبه و پنجشنبه هفته صورت می‌گیرد. این به این دلیل است که روزهای دوشنبه تا چهارشنبه، رانندگان می‌توانند سفرهای خود را ثبت کنند و پنجشنبه صبح دارایی و درآمد خود را دریافت کنند.

پس ایراد ندادن سهمیه سوخت از کجاست؟

این در حالیست که زمانی که واریز سهمیه سوخت با تاخیر مواجه می‌شود؛ شرکت‌ های اسنپ و تپسی ادعا می‌کنند که اطلاعات را به وزارت کشور ارسال کردند. از سوی دیگر نیز وزارت کشور خواهان پیگیری از شرکت‌هاست.

اگر برای یک هفته خاص سهمیه بنزین دریافت نکرده‌اید، بهتر است با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید. آنها می‌توانند شما را راهنمایی کنند و به شما توضیح دهند که چرا سهمیه بنزین شما واریز نشده است.

در نهایت، باید توجه داشته باشید که سهمیه بنزین اسنپ تنها به رانندگانی که درخواست خود را بصورت رسمی ثبت کرده‌اند و از طرح شرکت ادواردو بهره می‌برند، واریز می‌شود. بنابراین، اگر شما هنوز عضویت رسمی در اسنپ ندارید، باید ابتدا درخواست خود را ثبت کنید و سپس سهمیه بنزین خود را دریافت کنید.

سهمیه بنزین اسنپ تپسی

چه نهادی در تاخیر واریز سهمیه سوخت نقش دارد؟

به گزارش تجارت‌ نیوز، سال ۹۸ بود بنزین سهمیه‌ بندی شد، به شکلی که سهمیه هر راننده به صورت ماهانه به حساب آنها واریز می‌شود. اما براساس ادعای بسیاری از رانندگان اسنپ تپسی واریز سهمیه سوخت آنها معمولا با تاخیر چند ماهه روبه‌رو است. روند واریز سهمیه سوخت برای رانندگان این شرکت به این صورت است. که شرکت‌های تاکسی اینترنتی اطلاعات مربوط به پیمایش رانندگان خود را در سامانه سماس وارد کنند.

هر راننده‌ای که پیمایش آن بیش از ۲۰۰ کیلومتر در ماه باشد،‌ مشمول سهمیه بنزین شود. پس از آن، وزارت کشور با بررسی صلاحیت، فهرست رانندگان را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال می‌کند تا سهمیه بنزین واریز شود.

در واقع توزیع اعتبار سهمیه سوخت بر عهده وزارت کشور و شرکت نفت است.

سهمیه بنزین اسنپ تپسی مراحل تحویل مبلغ سوخت
سهمیه سوخت اسنپ تپسی مراحل تحویل مبلغ به ریال

نتیجه سهمیه بنزین اسنپ تپسی سایر تاکسی‌های اینترنتی

همزمان با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین میزان تقاضا برای دریافت کارت سوخت افزایش چشم‌گیری داشته است. تقاضا برای ثبت‌نام همزمان در شرکت‌هاچندین برابر شده است. اعلام سهمیه بنزین برای کلیه وسائل نقلیه شهری و بین شهری تاکنون سهمیه‌ای برای تاکسی‌های اینترنتی مانند؛ دینگ و… در نظر گرفته نشده است.

درنهایت، واریز سهمیه بنزین اسنپ هر هفته یک بار صورت می‌گیرد و به عملکرد و تعداد سفرهایی که انجام می‌دهید بستگی دارد. با توجه به اینکه هرچه بیشتر سفر انجام می‌دهید، سهمیه بنزین شما نیز بیشتر خواهد بود. اگر سهمیه بنزین خود را دریافت نکرده‌اید، با پشتیبانی اسنپ تماس بگیرید و یا به سوالات خود درباره واریز سهمیه بنزین در اسنپ، پاسخ دهید.

94 / 100

نظرات

12 پاسخ به “سهمیه بنزین اسنپ تپسی”

  1. حیدری

    سلام هنوز دولت اعلام نکرده که تاکسی‌های اینترنتی سهمیه نداشته باشند. احتمال واریز خواهند شد.

  2. مهدی

    من 7000000ریال سهمیه بنزینم مانده میرم جایگاه میگه دیگه اعتباری قطع شده

  3. حیدری

    حاجی مرگ آمریکا چ ربطی به بنزین داره! خب برا هیچ کس دولت بنزین نریخته.

  4. مهدی آچاک

    مرگ بر امریکا
    مرگ بر اسراییل
    حق مارو شماها پایمال کردید بعد باید بگیم مرگ بر امریکا
    تعمیر موتور گیریبکس پراید ۱۳۸۴ شده ۱۸ میلیون
    بخدا از شرم باید برید بمیرید

  5. مهدی آچاک

    سلام یک لحظه خودتون رو جای ما بگذارید و وجدان خودتون رو قاضی کنید با این هزینه های سرسام اور و کرایه های صلواتی یعنی بنزین هم ازمون دریغ کردید نه پشتیبانی نه هیچی نه امکاناتی
    بعد میگیم مرگ بر امریکا

  6. Mohammad

    سلام .اگه وجدان دارین خودتون قضاوت کنین .اینه جواب زحمت رانندگان .شماجاتون گرمه و گردش حساب میایاردی .ماکارکنیم شما بخورین ؟

  7. ناشناس

    سلام دی بهمن اسفند ۱۴۰۱ هنوز واریز نشده
    لطفا شما که صاحب مملکت هستید پیگیر بنزین مابیچاره ها باشید

  8. RAFI

    مشکل شما اگر بنزین نگرفتید فقط شماره شبای بانکیتونه برید بانک و تاییدشو بگیرید

  9. RAFI

    حتما مشکلی در ثبت اطلاعات داشتی

  10. مهراد

    مملکت اگه صاحب داشت تا الان بعد 5ماه واریز میشد
    5 ماه عقبن اونوقت شما میگی بعد سه ماه واریز میشه؟؟

  11. RAFI

    سلام دوست عزیز بعد از سه ماه فعالیت ماه اولی بعد ثبت نام شما واریز میشه ، مملکت هم صاحب داره و صاحبش ما و شماییم

  12. علی

    3ماه هنوز سهمیه بنزین برامون نریختین سال جدیدم اومد با این نرخ کرایه های ارزونی که شما میزنید ما بنزین 3,هزار میزنیم واسه چی مملکت ما صاحب نداره کسی نیست از حق ما دفاع کن مام زن و بچه داریم با این تورم شما کارمزد خودتو میبری به سهمیه ما که میرسه بیخیال میشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 8 =

قدمت ۱۳۹۲-۱۴۰۳©️ تجربه, تخصص, تضمین توسط حیدری

فهرست