ثبتنام همزمان اسنپ رایگان+فیلم کارکرد تغییر ماشین اسنپ 2024

ثبتنام همزمان اسنپ تپسی

آیا می‌شود هم در اسنپ و تپسی کار کرد؟ در کمتراز 2 دقیقه فقط با یک پیام ثبتنام همزمان اسنپ بصورت رایگان فیلم کارکرد باهم آموزش در سال 2024 ببینید. جهت تغییر ماشین اسنپ 09903726482 تماس نگیرید. کد ملی پیامک دهید ما با شما تماس می‌گیریم. در روبیکا فنی‌ها یا پیام‌رسان eitaa ایتا فنی‌ها پیام بدهید، تا کامل دقیق شما را راهنمایی کنیم. همچنین جهت تغییر ماشین اسنپ یا مسدودی اسنپ هم راهکار و راهنمایی لازم را برایتان انجام می‌دهیم.

ثبتنام همزمان اسنپ هیچ اختلالی باهم ندارد+ فیلم کارکردن اسنپ

ثبتنام همزمان اسنپ تپسی
ثبتنام همزمان اسنپ تغییر ماشین در تمامی شهرهای بزرگ

برای ثبتنام همزمان اسنپ، تغییر ماشین اسنپ، مدارک ماشین راننده را در چت همین صفحه آیکون پایین بصورت آنلاین ارسال کنید. همچنین، برای تغییراتی مثل موتور به ماشین یا برعکس تغییرکاربری اسنپ و تپسی هم می‌توانید با سایت بازاریابی ما اقدام کنید.

یا برای راهنمایی بیشتر در تماس با ما روبیکا یا ایتا پیام ارسال کنید. سال‌های قبل راجع به کار نکردن این دو برنامه اسنپ و یا تپسی بصورت همزمان اخبارهای زیادی خبررسانی می‌شد. درحال حاضر هیچ مشکلی با نصب اسنپ و تپسی وجود ندارد و رانندگان هر دو را به راحتی در یک گوشی می‌توانند اجرا کنند.

مشاهده فیلم آموزشی

در ویدیو بالا نحوه کارکردن این دو برنامه بایک خط تلفن و یک گوشی آموزش داده شده است.

آیا می‌شود هم در اسنپ و تپسی کار کرد؟

شما رانندگان عزیز می‌توانید تمام وقت یا نیمه وقت ثبتنام همزمان اسنپ تپسی شوید.

سود یا زیان راننده برای کار کردن با اسنپ و تپسی چیست؟

یک راننده بدلیل کسب درآمد برنامه‌های اسنپ و تپسی را نصب می‌کند و در آنها ثبت نام می‌کند، از هردو برنامه برایش درخواست سفر از سوی مسافر اعلام می‌شود. راننده‌ای که شغل دوم دارد و در مسیر منزل تا محل کار یا برعکس برنامه‌ها را روشن می‌کند، و هرکدام را به مقصد منتخب خود می‌گذارد تا زودتر درخواست سفر از سوی مسافر برایش ارسال شود.

اگر به هردلیلی مثل بروزرسانی اشکال خطا و غیره، یکی از برنامه ها کار نکرد، با برنامه دیگر می‌تواند در مسیر خودش مسافر را بردارد و به مقصد برساند، کرایه دریافت کند. هرکدام از برنامه‌ها سقف مشخصی برای مصرف بنزین پیمایش سهمیه بنزین دولتی دارند، که راننده می‌تواند از طرف هر دو شرکت سهمیه بنزین دریافت کند.

دانلود فایل PDF قوانین تپسی راننده

اگر مسافری در یکی از برنامه‌ها بعد از ارسال درخواست منصرف شود و سفر را قبل از سوارشدن در ماشین لغو کند، راننده می‌تواند با برنامه دیگر خود تا مقصد مسافر بگیرد. این روزها بدلیل وسع مالی مردم، مسافرها هر دو برنامه ها را در گوشی خود فعال دارند و ثبتنام همزمان اسنپ تپسی می‌شوند که وقتی درخواست خودشان را ثبت می‌کنند، دقت می‌کنند که کدام یک کرایه کمتری نسبت به دیگری اعمال می‌کند تا با آن خودرو درخواست کنند.

اینها فقط توضیحات مختصری از اینکه به سود راننده هست که هر دو برنامه را باهم ثبت نام و نصب کنند تا افزایش درامد بیشتری داشته باشند. برای توضیحات بیشتر و ثبتنام همزمان اسنپ تپسی، با ما تماس بگیرید و ما کامل‌تر به شما توضیح خواهیم داد که چطور خیلی راحت می‌توانید از هر دو کسب درآمد کنید.

ثبتنام همزمان اسنپ تپسی
اسنپ تپسی

شماره تلفن ثبت تغییر ماشین اسنپ فوری در روبیکا یا ایتا

تلفن همراه 09903726482 شماره روبیکا، ایتا واتساپ آموزش راننده‌های تاکسی اینترنتی در تمامی شهرهای کشور هست. که اگر قبلا در اسنپ ثبت نام نکرده باشید. بصورت فوری با ارسال کدملی راننده‌ جدید تماس با موبایل اعلام شده، می‌توانید با ارسالِ مدارک لازم جهتِ ثبت‌نام، بدون هیچ تلاش اضافه‌ای توسطِ ما بصورت غیر حضوری و آنلاین ثبت‌نام کنید. از پاداش‌های آن بصورت کامل استفاده کنید. شماره تغییر ماشین واتساپ ایتا روبیکا 09903726482

خیلی مهم: فیلم کارکرد باهم اسنپ با برنامه‌های دیگر تاکسی اینترنتی را در برگه‌یِ مربوطه ثبتنام همزمان اسنپ در هر دو شرکت، در جستجوی همین وب‌سایت سرچ کنید و فیلم کارکرد همزمان یک راننده در هر دو برنامه اسنپ و تپسی مشاهده کنید. با ارسال مدارک موردِ نیازی که بالاتر به آن اشاره کردیم، در پیام رسان روبیکا، ثبتنامِ شما خیلی فوری انجام می‌شود. سریع‌تر از ربات ثبتانم شرکت فعال می‌شوید.

ثبتنام غیرحضوری در تاکسی اینترنتی شماره تغییر ماشین اسنپ

چرا در شرکت اسنپ با شماره کارشناس، ثبت‌نام کنیم؟ برای جواب این سوال باید گفت که شرکت‌های تاکسی اینترنتی برای احراز هویت و ثبت نام‌ها، از یکسری فرمول پیچیده‌ای استفاده می‌کنند. که پیدا کردن این فرمول‌ها زمان و وقت راننده‌ی جدید را می‌گیرد. پس در نتیجه بهتر است از شماره ثبت نام کارشناس استفاده شود که توضیحات، برایِ پاداش‌ها و قوانین شرکت با توسط یک کارشناس شرکت انجام گیرد.

اما برعکسِ شرکتِ اسنپ و تپسی، شرکتِ ماکسیم با ارسال یک لینک دعوت این کار  را انجام می‌دهد. توسط  یک لینک دعوت از راننده‌یِ قبلی به راننده‌یِ جدید ورود و ادامه‌یِ ثبتنامِ آسان غیرحضوری. این فرایند را در برگه‌یِ مربوط به ماکسیم در پاراگرافِ بالا قرار دادیم تا رانندگانِ عزیز راحت با لینک دعوت ما در ماکسیم هم ثبت‌نام کنند. و راهنمایی‌هایِ لازم و آموزش‌ها را از ما درخواست کنند.

ثبت نام رایگان راننده اسنپ و سایر برنامه‌های اینترنتی

تماس با شماره تماس بصورت رایگان است و راننده‌ی جدید در کمتر از ۱۰ دقیقه توسط کارشناس فعال می‌شود. راننده می‌تواند بعد از ثبت نام و آموزش توسط کارشناسِ ثبت نام از هر کجای کشور، سرویس بگیرد. در ضمن، کارشناسی که شما را ثبت نام می‌کند، هم پاداشی را از شرکت، بابتِ ثبت‌نام و آموزش دادن به شما می‌گیرد که برای هر دو، هم راننده جدید هم کارشناس دوسر بُرد است.

نقص مدارک اسنپ تپسی ماکسیم

ناقص بودن مدارک راننده اسنپ تپسی ماکسیم یا ماشین یکی از دلایل عمده در مسدودیِ اکانت کاربر راننده است. که منجر به عدم ارائه سرویس به اکانت فوق می‌شود. در چنین مواقعی هم رانندگان، شماره ثبت نام تپسی، درخواست کردند که با تپسی سفیران ادامه‌یِ فعالیت بدهند. علت اصلیِ نقصِ مدارک براین بوده که راننده‌یِ قبلیِ اسنپ به دلایلی مسدود  شده که مجدد خواسته با گواهینامه رانندگی دیگری روی همین خودرو که پلاکش بلاک شده کار کند. اینجور مواقع باید راننده قبلیِ مسدود شده، تائین تکلیف شود و بعد اقدام به ساختن اکانت دومی برای این پلاک انجام شود.

مسدود شدگان دائمی در شرکت اسنپ تپسی

راننده‌هایی که در شرکت اسنپ بصورت دائمی مسدود شده‌اند و دنبال شماره تلفن مسدودی هستند تا با یک نفر در اسنپ صحبت کنند. ولی موفق به صحبت نشدند، هم می‌توانند، با شماره ثبت نام تپسی تماس بگیرند و در تپسی به عنوان راننده ثبت نام کنند. علت مسدودیِ راننده‌یِ مسدود شده، می‌تواند به دلیل مواردی همچون؛ رعایت نکردن قوانین مربوطه به شرکت‌ها باشد که در مقاله شماره ثبت نام تپسی بصورت مفصل توضیح خواهیم داد.

شماره رفع مسدودی اسنپ تپسی

سوال اینست که آیا شماره‌ای از شرکت‌ها وجود دارد که بابت رفع مسدودی راننده اسنپ و یا تپسی که بتوان با شخص کارشناس صحبت کرد؟ جواب: بله، تلفن گویایِ شرکت اسنپ با ۱۵۵۱ و تلفن گویایِ تپسی با ۱۶۳۰ در رابطه با مسدودی و رفع مسدودی، جوابگو هستند. در غیر اینصورت می‌توانید در پیام رسان(بله) که لینک آن را بالاتر قرار دادیم، برایمان پیام ارسال کنید و ما شما را برای رفع مسدودی راهنمایی کنیم.

علت مسدودی راننده اسنپ و تپسی

همانطور که در عکس بالا مشاهده کردید، کاربری درحال ثبت نام غیرحضوری بوده که هنوز ثبتنام ایشان تمام نشده، مسدود شده است. یعنی این راننده اصلا هیچ سفری دریافت نکرده مسدود شده. دلیلش اینجاست که سیستم‌های ثبت‌نام شرکت‌ها توسط هوش مصنوعی اداره و انجام می‌شوند و چون از امنیت بالایی برخوردار است، اجازه خطا به کاربرانی که خودشان ثبت‌نام را انجام می دهند، نمی‌دهد. اگر بخواهید بدون مشاوره با شماره ثبت نام تپسی، ثبت‌نام کنید با خطاهایی از این قبیل که در بالا اشاره شد هم برخورد خواهید کرد که منجر به مسدودیِ پیش از فعالیت می‌شود.

رفع مسدود شدن اسنپ تپسی

شرایط رفع مسدودی در اسنپ و تپسی اگر از نوع خطای سیستمی باشد قابل حل است ولی اگر دلیل رعایت نکردن قوانین باشد، شرکت‌ها اجازه فعالیت مجدد را به هیچ عنوان به راننده نخواهند داد. ما بازاریابانِ ثبت نام در تلاشیم  تا راننده را در هر تاکسی اینترنتی بصورتِ اصولی ثبت نام کرده باشیم و بابت توضیحِ آموزش و شرایط کارکرد و حتی آشنایی با قوانین، آنها را بصورتِ دائم  فعال نگه داریم. بلکه  راهنمایی و آموزشِ راننده جدید ورود به عهده ما هست. حتی تا مدتی پشتیبان آنها هستم که نحوه کارکردن را بطور کامل یاد بگیرند.

قوانین کارکرد تاکسی‌های اینترنتی اسنپ تپسی ماکسیم

فرقی ندارد، راننده در کدام یک از برنامه و اپلیکیشن  فعالیت خود را آغاز کرده است. چه اسنپ باشد و چه تپسی یا حتی در ماکسیم هم قوانینِ مشترکی حاکم است. قبل از گرفتن درخواستِ سفر دقت کنید که سفری را گرفته باشید که آدرس مبدا یا مقصد و کرایه را قبول کرده باشید. چون لغو کردن‌های زیاد در نهایت باعثِ مسدودیتان می‌شود. بعد از اینکه مسافر را در محل و نقطه  مورد اشاره سوار کردید، حق اعتراض کم بودن کرایه یا غیره، هیچ ارتباطی با مسافر ندارد. پس با مسافر بهتر است از قبیل این مشکلات صحبت نکنید و بعد از اتمام سفر با مسافر تماس نگیرید و پیامک ندهید.

کسب درآمد بعد از مسدودی در تاکسی اینترنتی

کاربرانی که در شرکت‌های تاکسی اینترنتی کار می‌کردند ولی حالا به هر دلیلی مسدود دائم شدند. می‌توانند بصورت غیرحضوری با سایت فنی‌ها واقع در مکان فردیس کرج کسب درآمد داشته باشند. کارِ غیرحضوری به این صورت است که جهت ثبت تبلیغات برای هر کسب و کاری می‌توانید مشتری بفرستید و ۲۵ درصد پورسانت دریافت کنید.

بطور مثال:

  • اگر طراحی هر نوع وب سایتی خواستند،
  • برای افزایش درآمد تبلیغات در اینترنت بخواهند،
  • می‌خواهند در شبکه‌های اجتماعی دیده شوند.
  • فروشگاه اینترنتی برای فروش محصول یا کالا،
  • سایت معرفی خدمات غیر از اسنپ تپسی.

خبرهای جدید قدیمی کار کرد در ثبتنام همزمان اسنپ تپسی: درمقاله ثبتنام همزمان اسنپ تپسی، به چند نمونه‌ای از خبرهای قبلی می‌پردازیم که رانندگان محترم از جزئیات طرح شکایت و نتیجه نهائی چه شده است، باخبر باشند. این روزها کسب‌ و کارهای نو پا و آنلاین در کشور به‌ صورت چشمگیری رشد کرده‌اند تا جایی که حتی، پای تاکسی‌ها هم به این حوزه باز شده است.

دو نمونه از معروف‌ترین استارت‌آپ های تاکسی آنلاین در کشور، اسنپ و تپسی است و ماکسیم هم تقریبا در سرویس‌های بین شهری مشهور است. اما این دو استارت آپ، مدت‌ها پیش چندین بار با هم به مشکل برخورد کرده‌ بودند، حتی به شکایت تپسی از اسنپ کشیده شد.

ولی حالا مشکلی باهم ندارند و فقط سعی دارند رقابت کنند و این رقابت بعضی اوقات منجر به دعواهای بازاریاب‌های میدانی می‌شود. از این رو از شما راننده های عزیزی که میخواهید با وسیله نقلیه خود کسب درامد کنید، تقاضا دارم به توسط بازاریاب‌های میدانی و یا بازاریاب‌های اینترنتی ثبت نام خودتان را در هر دو برنامه انجام دهید.

در پاراگراف بالا کامل به موارد سود و زیان راننده‌ها اشاره کردیم پس به سود شما راننده‌ها هست. که مثل مسافرهای هر دو برنامه را ثبتنام همزمان اسنپ تپسی انجام دهید. تجربه‌ای که خودم سال‌هاست در این شرکت‌ها هم به عنوان مسافر و هم به عنوان راننده عضویت داشتم. باید یادآوری کنم که هر دو شرکت کارشان حرف ندارد و پرسنل و مدیران زحمت کشی دارند که تا پای جان درحال کار هستند.

ثبتنام همزمان اسنپ تپسی
تپسی و اسنپ

جزئیات جدید درسال 1402 از شکایت تپسی از اسنپ در برگه ثبت‌نام فنی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سپهر دادجوی توکلی،‌ مدیر روابط عمومی شورای رقابت، با اشاره به جلسه ۵۵۵ شورای رقابت اظهار کرد؛ در این جلسه شرکت اسنپ بر اساس شکایت شرکت تپسی به رویه ضد رقابتی محکوم شده است. بر اساس شکایتِ تپسی، شرکت اسنپ به دلیل استفاده از مالکیت ۱۰۰۰ سیم‌کارت و ساخت حساب‌های کاربری به عنوان کاربر مسافر، در سامانه شرکت تپسی و دسترسی به اطلاعلات تماس حدود ۱۴۰۰۰ راننده شرکت تپسی دست یافته است. بر اساس ماده ۶۱ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم شده است و باید جریمه پرداخت کند.

ادامه ماجرای شکایت شرکت‌ها؛

به عبارت دیگر شرکت اسنپ در سال گذشته، ۱۰۰۰ سیمکارت خریداری کرده است و به عنوان مسافر وارد سامانه شرکت تپسی شده و به اطلاعات تماس راننده‌ها دست پیدا کرده و پس آن به راننده‌های شرکت تپسی پیشنهاد همکاری با حقوق بالاتری داده است. از انجایی که راننده‌ها پیشنهاد شرکت اسنپ را قبول کرده‌اند، به شرکت تپسی خسارت مالی وارد شده است و شرکت اسنپ که به رویه ضد رقابتی محکوم شده است باید جریمه نقدی پرداخت کند.

ثبتنام همزمان اسنپ تپسی
تاکسی اینترنتی اسنپ تپسی

موضوع سال ۹۵ شکایت تپسی از اسنپ

دقیقاً 27 آذرماه سال ۱۳۹۵بود که تپسی به فکر پیگیری یک شکایت قدیمی افتاد( شکایت از اسنپ رقیب اصلی خود!)

اصل ماجرا اینجاست که اسنپ تنها به رانندگانی اجازه فعالیت با این استارت‌آپ را می‌داد که در استارت‌آپ تپسی کار نکنند. و درصورتی‌که نرم‌افزار تپسی، روی گوشی راننده‌ای نصب باشد، نمی‌تواند برنامه اسنپ را باز کند. با این اوصاف رانندگان نمی‌توانستند در هر دو تاکسی آنلاین مشغول فعالیت باشند.

 طرح مشکل تپسی با استارت‌آپ اسنپ

شرکت تپسی مشکل خود با استارت‌آپ اسنپ را انحصارطلبی اسنپ و منع رانندگان خود از همکاری با سایر رقبا اعلام کرده بود. تپسی، مسئله تأسف‌بار را سو استفاده مسئولان اسنپ از دسترسی به دستگاه‌های تلفن رانندگان خود و اطلاع از سایر برنامه‌های نصب شده روی تلفن‌های آن‌ها اعلام کرد. شرکت تپسی در طرح مشکل خود رانندگان تاکسی‌هایی اینترنتی که در سایر کشورها مشغول فعالیت هستند را مثال زد.

به گفته تپسی رانندگان تاکسی‌های آنلاین در سایر کشورها، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند هم‌زمان از چندین اپلیکیشن استفاده کنند و نظارت دقیق نهادهای تنظیم‌کننده فضای رقابتی در بازار، این اجازه را نمی‌دهد که یک شرکت رانندگان را ملزم به استفاده از یک اپلیکیشن خاص کند.

کاربر راننده عزیزی که می خواهی با خودرو خودت کسب درآمد کنی، قبل از مطالعه ادامه خبر، عکس مدارک ماشین و گواهینامه را به شماره ۰۹۹۰۳۷۲۶۴۸۲ در شبکه های اجتماعی اعلام شده بالا  بفرست و ثبتنام همزمان اسنپ تپسی شو.

 نتیجه شکایت تپسی از اسنپ

موضوع شکایت تپسی از اسنپ در شورای رقابت مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت تا اینکه بالاخره روز بعد، رأی نهایی توسط شورای رقابت صادر شد.

پاسخ شورای رقابت به این شکایت این‌چنین بود:

در خصوص شکایت شرکت تپسی از شرکت اسنپ مبنی بر ممانعت رانندگان اسنپ از همکاری با شرکت تپسی موارد زیر موردتوجه قرار گرفت: الف- رانندگان و شرکت‌ها مشترکاً به مسافرین خدمات ارائه می‌دهند. ب- علیرغم اقدام اسنپ، راننده‌ در انتخاب شرکت برای همکاری مخیر است. با توجه به‌مراتب فوق، وقوع اخلال در رقابت موضوع جزء (۲) بند الف ماده ۴۵، شکایت تپ‌سی به تأیید شورا نرسید.

همچنین اعمال مخل رقابت موضوع جزء ۳ بند و ماده ۴۵ و بند ح ماده ۴۵ و جزء ۴ بند ط ماده ۴۵ مبنی بر سوءاستفاده از وضعیت اقتصادی مسلط از طریق ایجاد مانع به‌منظور مشکل کردن ورود رقبای جدید احراز نگردید.

نتیجه تغییر ماشین اسنپ

اسنپ همواره از داشتن رقیب استقبال می‌کند و این مسئله باعث می‌شود که سرویس خود را بهبود ببخشیم. اخلاق‌ و قانون‌مداری و احترام به عرف و قوانین همیشه در دستور کارهم اسنپ هم تپسی بوده و هست. از همین رو این سامانه در طول جلسات شورا تلاش داشت تا با سکوت خود، ضمن احترام به رقیب، آرامش را در کل اکوسیستم کسب‌وکار‌های استارت‌آپی حفظ کند و اکنون نیز همچون گذشته بر عملکرد خود متمرکز خواهد بود.

پس در نتیجه امکان ثبتنام همزمان اسنپ تپسی وجود دارد. اگر اسنپ دارید، توسط ما، می‌توانید در ثبت نام راننده تپسی هم شرکت کنید.

جمع آوری خبر؛  توسط: محمد حیدری  09903726482


جهت ثبتنام همزمان اسنپ تپسی با مدارک

  1. گواهینامه راننده ماشین یا موتور سیکلت
  2. کارت ماشین یا موتور  یا (برگه سبز)
  3. اگر سواری باشد، بیمه نامه شخص ثالث یا شماره بیمه
  4. عکس سلفی پشت زمینه سفید راننده
  5. ویدیو چند ثانیه‌ای تائید هویت با قبول قوانین

در فیلم احرازهویت، برای ثبتنام همزمان اسنپ ماکسیم تپسی، باید جدا از هم فیلم ضبط کنید.

دیالوگ مربوط به رکورد فیلم احراز هویت اسنپ:

(در دیالوگ جاهای خالی، نام و نام خانوادگی بگویید.)

من……… هستم می‌خواهم اسنپ ثبت‌نام کنم قوانین می‌پذیرم.

دیالوگ مربوط به رکورد فیلم احراز هویت تپسی:

من……… هستم می‌خواهم تپسی ثبت‌نام کنم قوانین می‌پذیرم.

برای ضبط فیلم، جهت ثبتنام همزمان اسنپ ماکسیم تپسی، حتما باید کارت‌شناسایی، مثل؛ گواهینامه، کارت‌ملی یا شناسنامه‌عکس‌دار جدید، در دست داشته باشید. جهت تغییر ماشین اسنپ نیازی به فیلم نداریم.

95 / 100

قدمت ۱۳۹۲-۱۴۰۳©️ تجربه, تخصص, تضمین توسط حیدری

فهرست