راهکار رفع مسدودی اسنپ چیست و چطور باید از حساب مسدودی در اسنپ یا تپسی نجات پیدا کنیم و چه راهکارهایی برای رفع مسدودی داریم؟
فهرست مطالب صفحه
راهکار رفع مسدودی حساب کاربری اسنپ تپسی رانندگان

رانندگان عزیزی که با عکس بالا مواجه میشوند، برای بازگشایی سریع حساب کاربریشان پیام دهند. جهت مشاوره در روبیکا، یا در پیامرسان ایتا و پیامرسانهای داخلی یا اگر بیشتر از یک هفته است مسدود شدن.
در چت پشتیبانی پایین همین سایت، پیام ارسال کنند. و منتظر مشاوره و جواب باشند. درصورتی که رفع مسدودی حساب کاربری در اسنپ دائم باشد، باید چکاری انجام داد؟
لازم به ذکر است رانندگان درصورت مسدودی یا در حال فعالیت در اسنپ هم میتوانند در تاکسیهای اینترنتی دیگری نیز ثبتنام کنند.

رفع مسدودی حساب راننده اسنپ
راهکار رفع مسدودی اسنپ و تپسی (در صورت عدم رعایت قوانین اسنپ وتپسی. حساب کاربری مسافرانو رانندگان توسط این شرکتها مسدود میشود و آنها دیگر امکان استفاده از خدمات را ندارند.) در مسدودی حساب کاربری رانندگان اسنپ گزارش های مسافرانش را جدی میگیرد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اسنپ، شاید برای هر مسافری که دست کم یک بار در روز از اسنپ استفاده میکند، این داستان آشنایی باشد که به نوعی آن را تجربه کرده؛ اینکه بههردلیلی ازسفر اسنپیاش راضی نبوده و بنای اعتراض برداشته.
در تماس با پشتیبانی و گزارش مورد پیش آمده، جواب میشنود که «راننده مذکور تامشخص شدن نتیجه بررسیها غیرفعال میشودو امکان فعالیت درسامانه اسنپ راندارد.» این پیام در قدم اول مثل آب خنکی عمل میکند که در فروکش کردن عصبانیت مسافر تأثیر خوبی دارد. نیمه تاریک اما باوری است که بین بعضی از مخاطبان شکل گرفته است.
ادامه گزارش ایسنا در مورد مسدودی رانندههای اسنپ
آیا راهکار رفع مسدودی اسنپ در شرایط تکرار اشتباه راننده وجود دارد؟ این بلاک کردن ها صرفاً یک واکنش نمایشی از سوی اسنپ است و این راننده ها دوباره فعال میشوند. طبیعتاً توقع زیادی است که فکر کنیم هر رانندهای که کوچکترین خطایی در سفر اسنپیاش انجام داد، مثلاً یک بار پول نقد از مسافرش خواست، باید برای همیشه بلاک شود.
قاعده درست بازی این است که هر خطایی بسته به نوع، میزان و تعداد تکرارش، اخطار متفاوتی داشته باشد. ممانعت از فعالیت راننده قطعاً اولین و آخرین انتخاب اسنپ نیست.
اما وعده این سامانه به مسافرانش ارائه بهترین خدمات حمل و نقلی است و برای این که به وعده اش عمل کند، هر اعتراضی را موشکافانه بررسی میکند و در قبالش واکنش نشان میدهد. یکی از این اقدامات غیرفعال کردن رانندگانی است که حدود فعالیت در اسنپ را رعایت نمیکنند.
ساز و کار غیرفعالی راننده اسنپ
اما ساز و کار غیرفعال کردن رانندهها در اسنپ به چه صورت است؟ کدام دسته از رانندهها و به دلیل ارتکاب کدام خطا بهطور دائمی بلاک میشوند و کدام دسته بلاکیشان موقتی است؟
رفتار نامناسب، گزارش حاد و چند خطای دیگر
غیرفعال شدن رانندهها در اسنپ کلاً به دو صورت انجام میشود: یکی موقت و دیگری دائمی. هر خطایی بسته به نوع و تعداد تکرارش یک واکنش متفاوت از سوی سامانه اسنپ را به همراه دارد.
معمولاً رانندهها به دلایلی مانند:
- ضعف عملکرد
- تقلب در سیستم
- رفتار نامناسب
- تعدد گزارش منفی از سوی مسافران
- نقص مدارک
- ضعف آموزش
- عدم تأییدیه از سوی ناجا
- لغو بیشازحد سفر
- دریافت گزارش حاد از سوی پشتیبانی و امتیاز پایینتر از ۳.۴ غیرفعال میشوند.
متقاضیانی که از سوی ناجا تأیید نشوند، از همان ابتدا امکان ورود به ناوگان اسنپ را ندارند.
تقلب در سیستم اسنپ
بعضی موارد مانند تقلب در سیستم و دریافت گزارش حاد از سوی پشتیبانی منجر به غیرفعالی دائم میشود. اما در بعضی موارد بسته به شرایط ممکن است به راننده فرصت دوبارهای داده شود.
نکته مهم این است که در تمامی این موارد سامانه اسنپ تا بررسی دقیق موضوع راننده را غیرفعال میکند، و بعد از بررسی تمامی زیروبمها، بسته به مورد، حساب راننده را چند ساعت، چند روز و حتی به صورت دائمی غیرفعال نگه میدارد.
راهکار رفع مسدودی اسنپ در غیرفعالی موقت، و مسدودی دائمی
یکی از راهکارهایی که سامانه اسنپ و تپسی برای بهبود کیفیت سفرهایش استفاده میکند، سیستم امتیازدهی بعد از سفر است. به این ترتیب هر مسافری میتواند از یک تا ۵ به سفرش امتیاز دهد و حتی با ذکر جزئیات نکات مثبت و منفی را هم ثبت کند؛
اگر مجموع امتیاز راننده در ۱۰۰ سفر آخر پایینتر از ۳.۴ شود، راننده به صورت خودکار غیرفعال میشود. یکی از راهکار رفع مسدودی اسنپ این است که هیچ وقت نگذارید امتیازتان پایین بیاید.
پایین بودن امتیاز میتواند به دلایلی مانند؛
- روشن نکردن کولر
- رفتار نامناسب
- درخواست مبلغ اضافی
- درخواست پرداخت نقدی
- مسیریابی نامناسب
- رانندگی پرخطر
- استعمال دخانیات
- دیر رسیدن به مبدأ
- موزیک ناخوشایند
- شرایط نامناسب خودرو
- پلاک عدم تطابق خودرو
- حضور فرد دیگری در خودرو صورت بگیرد.
رفع نمره منفی دراسنپ تپسی
هر کدام از این موارد یک نمره منفی بهحساب میآید که در امتیاز راننده تأثیرگذار است و میتواند سرنوشت او را برای ادامه فعالیت در ناوگان اسنپ تحتالشعاع قرار دهد. معمولاً هنگام بروز هرکدام از این موارد، ابتدا از طرف پشتیبانی به راننده اخطار داده میشود و در صورت تکرار، روند تصمیمگیری درباره ادامه فعالیت راننده تغییر پیدا میکند.
طبق گزارش پشتیبانی اسنپ، ماهیانه چیزی حدود ۱۰۰ هزار اخطار به رانندگان داده میشود. همچنین گاهی مسافران گزارشهای سفر خود را طی تماس تلفنی به پشتیبانی گزارش میدهند. تمامی این گزارش ها در سوابق راننده ثبت میشود. این مواقع پشتیبانی بسته به حاد بودن گزارش یا تعداد تکرارش راننده را تا بررسی دقیق موضوع غیرفعال میکند.
غیرفعالی موقت و مسدودی دائمی
شانس فعالیت دوباره و مشاوره رایگان در خصوص راهکار رفع مسدودی اسنپ، ارسال پیام در روبیکا و پیامرسانهای معرفی شده امکانپذیر است. پیام بدهید و حداقل راهکار رفع مسدودی اسنپ را بپرسید.
زمانی که متوسط امتیاز راننده به دلیل تعداد گزارش منفی از۳.۴ پایینتر شود، سیستم اسنپ به صورت خودکار راننده را غیرفعال میکند. تعداد گزارش منفی ممکن است به دلیل درخواست مکرر پرداخت نقدی یا شکایت از روشن نکردن کولر باشد. فرقی نمیکند اما؛ وقتی تعداد خطا در یک تعدادمشخص سفر زیاد شود، راننده غیرفعال میشود.
یکی دیگر از راهکار رفع مسدودی اسنپ در امتحان دادن مجدد راننده است که همزمان با ارسال پیامک اطلاع رسانی غیرفعالی به راننده، به او پیشنهاد میشود برای آموزش مجدد به واحد پشتیبانی مراجعه کند.
پیام به روبیکا جهت راهنمایی مسدودی
حتما جهت راهکار رفع مسدودی اسنپ به روبیکا پیام بدهید تا لینک آزمون اسنپ را برای شما ارسال کنیم. اگر راننده ظرف مدت تعیینشده در کلاسهای آموزشی حاضر شود به او فرصت دوبارهای داده میشود. در این فرصت یکماهه، راننده باید تلاش کند با جلب رضایت مسافران امتیاز خود را از عدد ۳.۴ افزایش دهد.
ودر غیر این صورت شانس خود را از دست میدهد و برای همیشه غیرفعال میشود. همچنین در مورد گزارشهای حادی که به پشتیبانی ارجاع داده میشود، غیرفعالی دائمی است. و رانندهای که احتیاج به کسب درآمد دارد هیچ وقت دیگر نمیتواند در ناوگان اسنپ فعالیت کند.
طبق گزارش های رسیده از پشتیبانی اسنپ، هرماه بهطور متوسط هزار راننده در سامانه اسنپ به صورت موقت و ۴۰۰ راننده برای همیشه غیرفعال میشوند. هیچ وقت فرصت همکاری دوباره با این سامانه را نخواهند داشت. اگر با راهکار رفع مسدودی اسنپ، نتوانستید فعال شوید، میتوانید در تپسی یا ماکسیم هم ثبتنام کنید.
رفع مسدودی اسنپ تپسی امکان دارد
در این مقالهء رفع مسدودی اسنپ تپسی، با دلایل مسدودی سفیران تپسی و رانندگان اسنپ مواردی که جزو خط قرمزهای شرکتها بوده است. منجر به مسدود شدن حساب کاربری رانندگان و حتی لغو همکاری با آنها خواهد شد آشنا میشوید.
در رفع مسدودی اسنپ تپسی در رانندگان، بهتر است قبل از مطالعه کامل برگه رفع مسدودی اسنپ تپسی که شاید کمی گیجکننده بنظر برسه، برای رفع مسدودی سریع توضیح مشکلتان را در چت پایین سمت چپ همین سایت، یا در پیامرسان بله ارسال کنید.
“مسدودیت تنها در صورت احراز صحت موضوع انجام میشود”
رفع مسدودی اسنپ تپسی باید فقط موقت باشد. راننده فقط یک بار میتواند در اسنپ تپسی ثبتنام کند. برای رفع مسدودی اسنپ تپسی در سفیران تپسی، شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس که با نام تاکسی آنلاین تپسی شناخته میشود، مثل سایر شرکت های معتبر قوانین و دستورالعمل های تعریف شده و مشخصی در جهت هرچه بهتر شدن خدمات به مسافران و سفیران عزیز تپسی دارد. زیرا یکی از اهداف مهم این شرکت ارایه خدمات رضایت بخش و با کیفیت برای همه ی کاربران این سامانه هوشمند حمل و نقل آنلاین است.
از جمله مهم ترین مسایلی که سفیران تپسی باید از آن اطلاع داشته باشند، دلایل مسدودی سفیران و دستورالعمل مربوط به آن است. این قوانین شامل مواردی هستند که جزو خط قرمز های شرکت تپسی بوده و منجر به مسدودی و حتی لغو همکار با سفیران خواهد شد.
مواردی که منجربه مسدودی میشود
رفع مسدودی اسنپ تپسی مواردی که منجر به مسدودی حساب کاربری سفیران میشود و به طور کلی دلایل مسدودی سفیران و مواردی که ممکن است براساس آن حساب کاربری سفیران مسدود شود را براساس نوع و شدت تخلف، میتوان به دستههای زیر طبقه بندی کرد:
- نقض قانون، ناامنی جسمی یا روحی مسافر
- دخالت در حریم خصوصی مسافر.
- عدم رعایت استاندارد های ایمنی خودرو
- مغایرت اطلاعات خودرو و نقص مدارک.
- خسارت مالی و پرداخت
- کیفیت سرویس
- قانون شکنی، ناامنی جسمی یا روحی مسافر.
- اقدام به قتل، تجاوز، تعرض، آدم ربایی، زورگیری و کودک آزاری.
- همراه داشتن اشیا و مواد غیرقانونی در خودرو مانند: سلاح گرم (اسلحه)، سلاح سرد (مانند چاقو)، افشانه های اشک آور و خواب آور، شوکر الکتریکی و مشروبات الکلی.
- مصرف نوشیدنی الکلی، مواد مخدر و روان گردان درحین سفر.
- بههمراه داشتن شخص دیگر در خودرو.
- سوارکردن شخص جدید در مسیر
- دزدی از مسافر
- راننده مشکوک به اعتیاد و حالت غیرعادی سفیر.
- درگیری فیزیکی با مسافر.
- خودرو فاقد پلاک
- فحاشی به پشتیبانی
- تهدید مسافر
- فحاشی و توهین به مسافر و پیاده کردن مسافر در میان راه.
- نقض حریم خصوصی مسافر
- درخواست دوستی
- مراجعه به مبدا و یا مقصد مسافر بعد از سفر.
- تماس با مسافر بعد از سفر و ارسال پیام با مضامین نامناسب برای مسافر (توهین، تهدید وغیره…)
- پرسیدن سوالات شخصی از مسافر
- نگاه آزاردهنده در آینه.
(در صورت تکرار دومین مرتبه ی موارد ۴ و ۵ حساب کاربری سفیر مسدود و با آموزش مجدد و بررسی وضعیت بازگشایی خواهد شد)
عدم رعایت استاندارد های ایمنی خودرو
یکی دیگر از دلایل مسدودی سفیران، رانندگی خطرناک و تجاوز از سرعت مجاز، حرکت مارپیچ و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، خواب آلودگی، عدم مهارت رانندگی (در این مورد در صورت تکرار گزارش از مسافرین به تعداد ۷ مرتبه حساب کاربری سفیر مسدود و با آموزش مجدد و بررسی وضعیت بازگشایی خواهد شد.)
مشکل ایمنی، فنی خودرو، شیشه شکسته، صندلی شکسته، نداشتن کمربند ایمنی، برف پاک کن، مشکل ترمزها، چراغها، راهنما و آینه (در این مورد در صورت تکرار اعلام مشکل از مسافرین به تعداد حداقل ۵ مرتبه و عدم اصلاح موارد گزارش شده حساب کاربری سفیر مسدود و تنها با اخذ معاینه فنی بازگشایی خواهد شد).
تصادف حین سفر (در صورتی که تصادف منجر به صدمه دیدن مسافر شده و سفیر برطبق کروکی پلیس مقصر باشد و یا از صحنه حادثه گریخته باشد، یکی از دلایل مسدودی سفیران خواهد بود و جهت بازگشایی حساب کاربری، سفیر موظف است در صورت شکایت قضایی مسافر، خسارت مالی را پرداخت نماید تا با اخذ تعهد حساب کاربری ایشان مجدد بازگشایی شود.)
مغایرت اطلاعات خودرو و نقص مدارک و راه حل مسدودی اسنپ
مغایرت اطلاعات خودرو با اپلیکیشن (در صورتیکه این موضوع ۳ مرتبه تکرار شده باشد، حساب کاربری سفیر مربوطه مسدود و پس از آموزش میتواند مجددا فعالیت داشته باشد.) نقص مدارک سفیر (در این مورد حساب سفیر تا تکمیل و تصحیح مدارک مسدود خواهد شد.)
خسارت مالی و پرداخت و رفع مسدودی اسنپ تپسی. دریافت هزینه اضافه از مسافر یکی از دلایل مسدودی سفیران است. دریافت هدیه و یا تخفیف سفر. درخواست از مسافر جهت اضافه کردن مقصد یا وارد کردن زمان توقف غیر واقعی. اتمام سفر بدون سوار کردن مسافر. دریافت همزمان نقدی و اعتباری هزینه سفر. در صورت ارتکاب ۵ مرتبه و بالاتر این دسته، حساب کاربری سفیر مربوطه مسدود و لازمه بازگشایی و فعالیت مجدد سفیر آموزش مجدد ایشان است.
برخی از رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ به مسدودسازی بیعلت حساب خود اعتراض کردند و شماره رفع مسدودی اسنپ، ثبت نام غیرحضوری تپسی و ماکسیم خواستند.
ارتباط با شماره رفع مسدودی اسنپ
شماره رفع مسدودی اسنپ چیست و مشاوره بازگشایی سریع مسدودی امکانپذیر است. درقسمت چت سایت در پائین سمت چپ این صفحه و مشاوره روبیکا جهت غیرفعالی و رفع مسدودی اسنپ و تپسی فقط مشکلتان را توضیح دهید. و منتظر تماس و پیامک به شماره تلفنی که گذاشتید، باشید.
بازگشایی مجدد رانندگان فقط در شرایطی باید باشد که پلاک خودرو بلاک نشده باشد. مشاهده شده است که راننده اسنپ بعد از اینکه در اسنپ مسدود شده، مثلا به برادر یا دوست خود رجوع کرده است.
و با مدارک و تایید هویت آن شخص خواسته مجدد با همان ماشینی که مسدود شده، شروع بکار کند. در چنین مواردی، مدارک شخص دومی مورد تایید شرکت اسنپ قرار نمیگیرد و همیشه در حالت نقص مدارک باقی میماند. پس لطفا کار غیرقانونی انجام ندهید. فقط سواری و موتور 🚙 لطفا تماس نگیرید. وانت کامیونت را باید به شرکت رجوع کنید.
اعتراض رانندگان مسدود شده
رانندگان شماره رفع مسدودی اسنپ خواستند تا مشاوره بگیرند. برخی از رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی به مسدودسازی بی علت حساب خود اعتراض کردند.
میگه نقص مدارک همه مدارک فرستادم ولی هیچ جوابی نمیدن. شماره رفع مسدودی اسنپ میخوام. منو مسدود کردن بخاطر همین پاداشا و این سیستم مسخرشون. بخاطر سفرای کوتاهی که تو شهرم لاهیجان انجام دادم مسدود دائمم کردن.!
مسدودی موقت: اعتراض شدید یکی از رانندههای اسنپ
هیچ کار دیگه ندارم؟ من راننده اسنپ هستم بعد از یک ماه بدون دلیل مسدود کردن صدبار زنگ زدم اپراتور ولی جواب سربالا میدن حتی یکباراخطار نگرفتم، یهویی مسدود دائم شدم. اخه اینچه عدالتی هست چرا مردم رو مسخره خودتون کردین. مسدود دائم میکنین، اکثر کم بودن راننده اسنپ اینه که مسدود دائم هستن.!
اسنپ چون پولشو از مشتری میگیرن حق رو به اونا میدن. اصلا به اعتراض و شکایت راننده اهمیت نمیدن.!
در جواب این عزیزان باید گفت؛ که باید با شرکت تماس بگیرند و دلیل مسدودی خودشان را بدانند اگر اینکار برایشان سخت است، میتوانند در شرکتهای دیگر تاکسیهای اینترنتی بصورت همزمان فعالیت کنند.
شماره رفع مسدودی اسنپ و تپسی
اعتراض رانندگان به اسنپ باعث مسدودسازی میشود؟ علاوه براینکه عدم رعایت قوانین شرکتهای تاکسی اینترنتی باعث مسدودسازی حسابکاربری مسافران و رانندگان میشود. تعدادی از رانندگان علت مسدودسازی حساب خود را اعتراض به اسنپ عنوان کردند.
من برای کمبودن کرایهها به اسنپ شکایت کردم صبح دیدم حسابم مسدود شده زنگ زدم میگن تحت هیج شرایطی باز نمیکنن حساب رو. جوری راننده رو مثل اشغال میندازن بیرون انگار نه انگار که ۵ شیش سال براشون کار کردیم.!
سلام اگر امکان داره رانندگان مسدود شده را دوباره شروع به کار نمایید بخاطر حق وحقوقشان که دفاع کردند مسدود شدن یک ساله خدارا خوش میاد لطفا رسیدگی نمایید.!
اسنپ فقط بهفکر جیب خودشه اعتراضم میکنی، حساب کاربریتو مسدود میکنه. با این گرونی و… باید بیشتر به فکر راننده باشن.!
مسدودی قوانین و سرویس دهی
قوانین استفاده از سرویس اسنپ در سایت این شرکت ذکر شدهاست، که در صورت عدم رعایت این قوانین افراد نمیتوانند از خدمات آن استفاده کنند. اما با توجه به پیامهای رانندگان به نظر میرسد در برخی از موارد مسدودی حساب بدون توضیح از سمت پشتیبانی اسنپ اتفاق میافتد.
راننده عزیز؛ اینجا جاییست که از خودت سبقت میگیری!
با وجود پیگیری تجارتنیوز از اسنپ در مورد دلیل مسدودسازی حساب کاربران راننده، این شرکت پاسخی به این پرسش نداد.
برای رونق کسب و کارتان به رایگان یک وبسایت طراحی کنید و راحت کالا بخرید و بفروشید یا خدمات به مشتری ارائه بدید و کسب درآمد راحت داشته باشید.
تماس با شماره تلفنهای رفع مسدودی اسنپ رانندهگان از دو روش میتوانید اقدام کنید!
جهت تماس با شماره مسدودی اعلام شده، اول مطالب را به دقت بخوانید، بعد اقدام به تماس فرمایید.
راه حل مسدودی اسنپ نهایی
با تشکر از همراهی شما راننده گرامی؛ جهت:
مسدودی موقت
رفع مسدودی دائم
مسدودی موقت؛
پیام به روبیکا و مشاوره رایگان 09903726482 روبیکا ایتا
رفع مسدودی دائم؛
با شماره سراسری ناوگان تماس بگیرید.
02191039000
اسنپ مانند همه مجموعهها، قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد که احترام به این قوانین پیش از هر چیزی نشاندهنده حرفهای بودن کاربران راننده فعال در ناوگان است.
در این مطلب قصد داریم از خط قرمزهای اسنپ بگوییم و برخی از مهمترین قوانین اسنپ را که رعایت نکردنشان میتواند سبب مسدودی موقت و حتی دائم حساب کاربری کاربران راننده شود با هم مرور کنیم.
بیش از حد مجاز سفرهای خود را لغو نکنید. همیشه به تعداد سفرهایی که لغو کردهاید توجه کنید و مراقب باشید که از تعداد مجاز عبور نکند.
درصورتیکه چند لغو سفر در روز داشته باشید، پیامکی برای یادآوری از سوی اسنپ برای شما ارسال میشود. بدون دلیل کافی سفر را لغو نکنید. تکرار لغو سفر بدون ارائه دلیل میتواند باعث مسدودی موقت و نهایتا مسدود شدن دائمی حساب کاربری شما شود. پس توجه داشته باشید تا حد امکان اگر سفری را قبول کردهاید آن را بهسرانجام برسانید و در صورتیکه سفری را اشتباها قبول کرده یا به هر دلیل دیگری ناچار به لغو سفر شدهاید، دلایل خود را پس از لغو سفر در اپلیکیشن راننده به اسنپ اعلام کنید.
حتما پیش از قبول سفر، به مبلغ کرایه و مسافت سفر دقت کنید. شماره مسدودی اسنپ فقط جهت رانندههایی که در سایت فنیها ثبت نام کردند، امکانپذیر است. راه حل مسدودی اسنپ همینها هستند.
دیدگاهتان را بنویسید